Zou je ons misschien een 1 sterren review willen geven?
Want zoals jullie misschien wel weten vind ik iets van reviews...
* Je hebt namelijk vaak geen idee wie de review geschreven heeft
* Der wordt met enige regelmaat door de bedrijven zelf om een reviews gebedeld
* Als je een review schrijft, krijg je soms zelfs een beloning
* Vaak zie je ook familieleden, vrienden en werknemers tussen de reviews staan
* En je kunt tegenwoordig zelfs 5 sterren reviews kopen... En das echt waar! ?
En daarom vind ik de waarde van reviews... Ronduit waardeloos!!
En eerlijk is eerlijk, als je zelf reviews bekijkt, zijn het toch vaak de "1 sterren reviews" die je extra goed gaat lezen... Die zijn namelijk vaak het "leukst" zijn om te lezen! (En ja, dat doe ik ook ?)
Daarom lijkt me me geweldig als onze fans ons gaan beoordelen met een 1 sterren review... Maar dan in de begeleidende tekst de meest waanzinnig "leuke teksten" gaan schrijven, teksten die normaal alleen door een fan worden geschreven!!
Hiermee brengen we de review lezers een beetje in verwarring... Want bij een 1 ster review, hoort normaal gesproken een 1 ster tekst... En niet een promotie voor een bedrijf van een fan! ?
Dus doe ons een plezier, beoordeel ons slecht... Maar schrijf daaronder de meest waanzinnig leuke teksten! En misschien laten we de lezers beseffen wat de waarde van een review eigenlijk is!
Lees hieronder onze ⭐ reviews ❤️❤️❤️❤️❤️
Wouter Dielissen: ⭐
Je ziet veelal foto's en berichtjes over de leuke gratis springkussens die je kunt afhalen bij dit bedrijf. De hele dag hebben de kinderen plezier en heb je er geen omkijken naar maar wat ze er niet bij zeggen dat het afbreken na de nodige biertjes ook voor een hoop plezier en hilarische momenten zorgt bij de ouders. Gelukkig is de aanhanger dan ook groot genoeg om het springkussen in op te bergen zodat ie weer snel door kan naar het volgende feestje.
Succes aan de volgende ouders en denk er goed over na voordat je weer eens het springkussen ophaalt! |
Dennis Staals: ⭐
Allemaal leuk en aardig dat Verspeek met hun goeie gasten maar als je Tom en Tommie stuurt dan is dat vragen om problemen he. 41 worstenbroodjes en 3 liter koffie (en cola want er lust er 1 geen koffie???). Ik vind het neffe de konijnen af. En dan ook nog alles geinstalleerd, opgeruimd en bemoeit met de aansluiting van wasmachine en droger zodat dat ook mooi in 1 afvoer pastte. Ik ben benieuwd of de electricien en de nazorgman die nog moeten komen rotzooi gaan achter laten. Zou me verbazen. En die airco's? Ik heb gisteren en trui aangetrokken, had het koud.
|
Marco Noten: ⭐
Niet normaal zeg !!!
Komen ze binnen en de kippen zitten nog op de stok, staan ze al met de airco voor de deur. Wauw ons moeder is direct FAN geworden. Binnen een tijdsbestek van dikke 2 dagen van een belletje naar Verspeek en plaatsen van de airco dat zat er net juist tussen qua tijd, vele bedrijven hebben 1 week nodig voor alleen maar een offerte! vandaar die 1 stem, maar omdat ze nu zo blij is met haar koele ruimtes in de bungalow geeft ze 5 sterren aan de firma Verspeek. Spreken is zilver, Verspeek is GOUD! ps. we moeten wel nu met haar opletten dat ze geen blaas ontsteking oploopt:) Muts op, en nu vlug de warme kleding aan goeie gasten:) Mien Feyen / Nederweert-Eind |
Eddy ⭐
Uiteraard maar 1 ster. Het is echt bij de konijnen af! Ze ruimen alles netjes op en werken zeer nauwkeurig. Daar houden wij dus niet van. En dan komen ze over 6 à 8 weken ook nog een keer alles nalopen en eventueel opnieuw instellen. Zijn we nog niet van die goeie gasten af...wat een ellende.
|
Alexander: ⭐
Nondedju- zijn ze eerder gekomen voor het cv onderhoud terwijl ik daar helemaal niet om gevraagd had. De monteur lachte heel vriendelijk en wou ook nog cola ipv koffie. We hebben gezellig staan kletsen over vanalles en nogwa tijdens de werkzaamheden. Mijn cv ketel is weer schoon maar hoeft in de zomer toch (bijna) niks te doen! Ga zo door! Ik geef 1 ster en blijf fan :).
|
Martijn van Wijk: ⭐
Baggerbedrijf, geven meer prioriteit aan helpen van klanten dan aan regelen andere belangrijke randzaken…
|
OnsNola: ⭐
Jongejonge, wat een uitslovers. Zitten we met een kapotte ketel, zijn niet eens klant en dan komt er zo'n monteurtje onze storing verhelpen. Januari, berekoud in huis, loopt dat goeigastje naar de ketel, constateert dat hij overleden is, en belt naar het bedrijf om te informeren of er een keteltje op voorraad is. Dat was er, en daags daarna komt ie dat hangen. Wat een enorme uitsloverij. Waarom ons niet gewoon een weekje in de kou laten zitten omdat we op onze beurt moeten wachten ipv er tussen geschoven te worden alsof we een of ander asogezin zijn die het monteurtje anders wel eens af zouden gaan matten? Zo zijn wij echt niet. Dus de volgende keer willen we ook gewoon een week in de kou, zoals bij andere bedrijven.
|
Maaike van Hooft: ⭐
Wat een top bedrijf is dat! Topkwaliteit, ze komen hun afspraken na, alles gaat de eerste keer goed, het personeel is blij, ze gebruiken topkwaliteit refurbished onderdelen, alles klopt!
|
Hanna: ⭐
Komen ze aan hoor, met nieuwe collega Geert. Ik hoorde zijn collega's klagen joh! "He bah, alweer zo'n perfecte collega. Je hoopt dat iemand de eerste maand nog wat moet leren, zodat wij kunnen laten zien hoe goed we zijn. Maar nee hoor. Geert kwam gelijk binnen als Goeie Gast Extraordinaire. En we konden van hém wat leren. Vre-se-lijk. Worden we nóg beter. Krijgen we ook op Google nóg meer positieve reviews. Bah, bah, bah, perfectie. En nog erger: ook gewoon een enorm vriendelijke gast, zelfs naar onze klanten. Gewoon ontzettend saai. Geert, blijf maar, want het is nu toch al te laat om je te laten gaan. Al weet je, Geert, je bent een topgozer. We willen niet meer zonder je. We houden (van) je!"
|
Wilfred Hendrickx:: ⭐
Doen ze onderhoud aan de ketel en airco... zie of hoor je ze niet meer de eerste anderhalf jaar... tot je ze opbelt en hij doet het niet meer, dan zijn ze er binnen no time... echt zo slecht ?
|
Arian Wouters: ⭐
Niet aan beginnen: komen hun afspraken na, werken netjes en doen wat ze zeggen... je zou bijna vertrouwen in de mensheid krijgen!
|
Robert Cornelis: ⭐
Verschrikkelijk hoe deze mensen op zoek zijn naar de beste kwaliteit. Steeds maar weer betere adviezen geven en de meest geweldige producten opnemen in het assortiment. Alsof mensen zitten te wachten op ongekend goede service met de beste producten. Bizar gewoon.
|
Stan Bergmans: ⭐
Vandaag persoonlijk kennis gemaakt met Martijn en zijn collega Martin. Een hele mooie visie op klantbenadering en -beleving en een nog mooiere visie op de integrale aanpak van de verduurzamings uitdagingen bij particulieren en het MKB. Verspeek kan helpen met zowel het duurzaam opwekken van energie als met het slim verbruiken en/of opslaan van die duurzaam opgewekte energie. Niet zomaar een installateur maar wellicht beter te typeren als een verduurzameur waar service en klant- en medewerkerstevredenheid heel hoog in het vaandel staat.
|
Ferry van Yperen: ⭐
Nadat de garantie’s vanuit de bouw van mijn nieuwe huis waren vervallen, moest ik opzoek naar een onderhoudspartij voor de ketel. De installateur van de bouw probeerde een slechte naam op te bouwen en dat is ze gelukt. 49 huiseigenaren die ze met fakkels en brandende hooivorken verjaagd hebben.
Een goeie gast met wie ik vroeger gewerkt heb, werkte daar toen en was erg positief over de firma. De LinkedIn berichten zijn zo mooi dat alle andere installateurs ver achter blijven in de stofwolk achter de marketing machine van Verspeek.
Dus op de laatste dag van de lopende garantie bij de slechtste installateur van het land (en dat is oprecht gemeend) bekeek ik de website van Verspeek. Diep bedroefd, zwaar teleurgesteld en verbijsterd staarde ik naar de contact pagina. Daar werd ik geconfronteerd met “Verspeek’s goeie gasten werkgebied”. Super jammer dus. Ik woon daar een stukje buiten. Eindelijk een installateur gevonden waar je vertrouwen in hebt, moet je verhuizen om ze bij je aan het werk te krijgen. Helaas vond mijn vrouw het geen legitieme reden om te verhuizen. Dus jammer voor Verspeek: geen goeie klant in Dordt in het klanten bestand. |
Wouter Frijns: ⭐
Echt goeigasten daar. En heerlijke tripels.
|
Jeroen Hogenboom: ⭐
Installatiebedrijf Verspeek. Een ster ⭐️ in creatieve Linked-In posts. Daar word je toch gewoon vrolijk van?!
|
Marijn Donkers: ⭐
BAGGER goed bedrijf, zoals besproken in de Bol Adviseurs Podcast! ;)
PS: Luister ook de podcast: Podcast Bol Adviseurs
|
Kris Meeuwesen:⭐
Veel te vriendelijk en behulpzame mensen! Echt veel te leuk. Je zou haast denken dat je niet bij een installatiebedrijf bent als je zo vriendelijk geholpen wordt?
Ik vroeg of ik eens op bedrijfsbezoek mocht komen en dat was geen enkel probleem.
Je krijgt dan een geweldige rondleiding, wordt warm ontvangen en ik kon vaststellen dat ze geweldig goed georganiseerd zijn. Een gemiste kans, om als installatiebedrijf zo goed te functioneren. Ook het team komt werken met een glimlach en vol passie. Ik zou nog heel graag een keer terug willen om te zien of het nog zo fijn is daar. |
Janine van Buel: ⭐
Ik heb bij Verspeek een geweldig intrigerend gesprek gehad. Die vent heeft echt een hart voor zn mensen en als die nat moet regenen dan met liefde als zijn werknemers dan droog blijven. Niet alleen zn verhaal maar ook zn acties duiden dat hij echt achter zn woorden staat. Met een glimlach naar huis gegaan
|
Frank van Mierlo: ⭐
Vier jaar geleden werd ik uitgenodigd door Martijn om Installatiebedrijf Verspeek te bezoeken, en wat een onvergetelijke ervaring was dat! Hoewel ik geen installatie nodig had, was mijn bezoek allesbehalve saai.
Bij binnenkomst werd ik hartelijk begroet door de receptioniste, die me meteen aan het lachen kreeg met een gevatte grap. Martijn gaf me een rondleiding door het bedrijf. Het leek wel of ik in een gezellige sitcom was beland! De monteurs waren niet alleen professioneel, maar ook stuk voor stuk hilarisch. Terwijl ze me hun gereedschap en technieken lieten zien, strooiden ze constant met humor. Eén monteur vroeg lachend of ik misschien een spookketel had, want die zouden ze met hun speciale spokenvangers ook kunnen aanpakken.
De sfeer bij Verspeek was ongedwongen en vrolijk, en het was duidelijk dat iedereen met plezier en passie zijn werk deed. Het was inspirerend om te zien hoe een professioneel installatiebedrijf ook een bron van positiviteit en humor kan zijn. Hoewel ik zelf niets hoefde te laten installeren, heb ik genoten van mijn bezoek en zou ik zonder twijfel Installatiebedrijf Verspeek aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare én gezellige installateur. Martijn en zijn team hebben een blijvende indruk achtergelaten, en ik kijk met veel plezier terug op die bijzondere dag. Verspeek, jullie zijn geweldig! Bedankt voor de glimlachen en de goede herinneringen! |
Flex Hero: ⭐
Als je denkt dat je een installateur nodig hebt die net zo goed kan goochelen als installeren, dan is Installatiebedrijf Verspeek dé go-to! Ik belde ze voor een simpel klusje, en nu wil ik ze adopteren. Ze zijn zo snel en efficiënt, ik dacht even dat ze stiekem een team ninja's hadden gestuurd.
De monteurs waren niet alleen vakbekwaam, maar ook hilarisch! Ik moest even knipperen toen een van hen een sleutelbos uit zijn oren toverde. Geen idee hoe ze het deden, maar ze hebben mijn oude boiler in een handomdraai omgetoverd in een futuristisch kunstwerk dat zelfs R2-D2 jaloers zou maken.
De communicatie was top. Vooraf kreeg ik een mail met niet alleen de afspraakbevestiging, maar ook een mop van de dag. Wie doet dat nou? Ik vond het geweldig. Zelfs mijn kat, die normaal mensen vermijdt als de pest, vond het gezelschap van de monteurs prima. Hij overweegt nu een carrière in de loodgieterij, dankzij hun charme en humor. Als je een installatiebedrijf zoekt dat niet alleen je problemen oplost, maar je ook een buik vol lacht bezorgt, dan moet je bij Verspeek zijn. Ik wacht al op mijn volgende installatieklus, gewoon zodat ik ze weer kan uitnodigen. Topbedrijf! |
Stefan: ⭐
De onderhoudsmonteurs zijn veel te gezellig, je zou hierdoor minimaal twee keer per jaar je Cv-ketel laten nakijken. Dat kost erg veel snipperdagen!
Daarbij hebben ze veel te grote springkussen, die je voor noppes een dag kunt lenen.
|
Th3Snipe: ⭐⭐⭐⭐⭐
De eigenaar vroeg om 1 ster achter te laten. Dat vind ik zo'n goede marketing truc dat ik 5 sterren achterlaat. Met zo'n insteek en zulke medewerkers moet het wel een goed bedrijf zijn. Top!
|
Ferry Kool: ⭐
Ik de verspeekjes niet, persoonlijk. Maar volg sommige berichten. Hoe ze het bedrijf runnen en verhaaltjes schijven daar krijg je al collega een strakke plasser van
|