Zou je ons misschien een 1 sterren review willen geven?
Want zoals jullie misschien wel weten vind ik iets van reviews...
* Je hebt namelijk vaak geen idee wie de review geschreven heeft
* Der wordt met enige regelmaat door de bedrijven zelf om een reviews gebedeld
* Als je een review schrijft, krijg je soms zelfs een beloning
* Vaak zie je ook familieleden, vrienden en werknemers tussen de reviews staan
* En je kunt tegenwoordig zelfs 5 sterren reviews kopen... En das echt waar! ?https://www.schiphol.nl/nl/
En daarom vind ik de waarde van reviews... Ronduit waardeloos!!
En eerlijk is eerlijk, als je zelf reviews bekijkt, zijn het toch vaak de "1 sterren reviews" die je extra goed gaat lezen... Die zijn namelijk vaak het "leukst" zijn om te lezen! (En ja, dat doe ik ook ?)
Daarom lijkt me me geweldig als onze fans ons gaan beoordelen met een 1 sterren review... Maar dan in de begeleidende tekst de meest waanzinnig "leuke teksten" gaan schrijven, teksten die normaal alleen door een fan worden geschreven!!
Hiermee brengen we de review lezers een beetje in verwarring... Want bij een 1 ster review, hoort normaal gesproken een 1 ster tekst... En niet een promotie voor een bedrijf van een fan! ?
Dus doe ons een plezier, beoordeel ons slecht... Maar schrijf daaronder de meest waanzinnig leuke teksten! En misschien laten we de lezers beseffen wat de waarde van een review eigenlijk is!
Lees hieronder onze ⭐ reviews ❤️❤️❤️❤️❤️
Roxanne Verheyen: ⭐⭐⭐⭐⭐
De medewerkers bij Installatiebedrijf Verspeek hebben mij goed en snel geholpen wanneer andere bedrijven dit niet zagen zitten. Dezelfde dag nog uit de nood geholpen met een storing bij een oude CV-ketel waardoor er geen warm water of verwarming was. De organisatie doorgegeven aan de huisbaas om de CV-ketel te vervangen. Absolute aanrader.
|
Petro van den Bos: ⭐
Wekenlang zijn we door onze voorzitter al bestookt met appjes over een of andere nieuwe vage sponsor voor ons tafeltennisclubje in Geldrop.
Of we daar maar met veul man naar toe willen gaan voor 'n rondleiding en het passen van 'n vest.
Nou zijn wij de beroerdste niet, vooral niet als er iets te halen is. Samengekomen bij Unicum, al da volk maar verdeeld over 'n paar auto's en op naar Valkenswaard.
Blijkt het helemaal in Borkel te zijn, pfff.
Afijn daar aangekomen blijkt er nog koffie en fris klaar te staan ook, niet op gerekend maar vooruit dan maar.
Goeie Gast en tevens eigenaar Martijn eerst nog maar aangehoord met zijn enthousiaste verhalen alvorens we eindelijk de vesten konden gaan passen bij zijn partner en zoon.
Blijkt dat goei vrouwke Evelien ook nog eens mijn ex buurmeiske te zijn.
Kortom een vervelend gezellige avond, in een vervelend geweldig bedrijf met alleen maar goeie gasten.
![]() |
marijn van der waals: ⭐
We waren hier gisteren met de vereniging op bezoek. En het ziet er tot in de puntjes uit. Heel erg netjes
|
Rob Hijna: ⭐
Als Tafeltennisvereniging Unicum in Geldrop werden we namens Martijn Verspeek uitgenodigd om vanavond eens een kijkje te nemen bij zijn bedrijf.
Verschrikkelijk zeg hoe netjes dat magazijn is bij Verspeek. En dan hebben ze een opruimhoek maar die is ziet er ook al verschrikkelijk opgeruimd uit. De bussen zien er verschrikkelijk schoon uit en blinken helemaal. Het bier wat ze schenken is 0.0 maar gelukkig kregen we van Martijn zijn vrouw een tripel biertje van 8,5 % kado om mee naar huis te nemen. En we krijgen een mooi vest van Martijn. Wa unnen goeie gast is die Martijn. Dus al met al was het een verschrikkelijke mooie avond bij Verspeek.
|
Marinjo Van Happen: ⭐
Nou heeft die #goeiegast Martijn Verspeek ineens het geniale plan in zijn hoofd gehaald om onze Ping Pong (dat is Chinees voor pingpong) club TTV Unicum te gaan sponsoren!? Dus wij uitgenodigd om eens te komen bij Installatiebedrijf Verspeek. Veel natuurlijk weer vies tegen! Ik som even voor u op: heel stuk rijden dus droge bek, geen drankje bij aankomst, geen hartelijk welkom met een handje. Nee, ge zoekt het maar uit. Goei vrouwke Verspeek had de administratie van het passen van de kleding die we kregen niet op orde. Gelukkig redde troonopvolger Verspeek de meubelen. Hij had een of ander biertje en wat reclame als presentje. Bier is een soort combinatie van muffe kauwgom. En bij de meeste bedrijven zie meteen dat het goed loopt omdat het netjes opgeruimd is. Ook hier minpunten. Ik had een jonge fan meegenomen van 2 jaar, die kon nog niet 5 meter recht door de hal lopen. Maar goed, we krijgen een vestje en hij doet ook wat van de contributie af, daarom nog 1 ster! Nou bedankt weer he Verspeek en familie ;). Hieronder nog even een foto waar we allemaal doen alsof het leuk was.
![]() |
Teus Van Viegen: ⭐
Na jaren te hebben gerommeld met een half werkende fluitende cv ketel, En bedrijven die het niet zagen zitten om in een trapoenhat te werken kwamen se uit bij verspeek.
Deze stoere gast was niet bang en heeft onze ketel even flink onder handen genomen! Ook vedere vragen over de vloerverwarming etc. Ging de beste man niet uit de weg. Wij zijn uit de penarie, heel erg bedankt!!
|
Stijn Jaspers: ⭐
Verschrikkelijk! Wat een goeie Service en ontzettend netjes geïnstalleerd, de airco. Ik ben fan.
|
Ruud en Marjan Verleg: ⭐⭐⭐⭐⭐
Snelle en deskundig advies
|
Riande Neutkens: ⭐⭐⭐⭐⭐
Wij zijn super tevreden over onze verwarmingsketel en de service van Verspeek. Afgelopen weekend hebben we ook nog gratis mogen genieten van hun spingkussen. Bedankt Martijn!
|
Arne Vandenbos: ⭐
Vreselijk dat je als werknemer geen eens een normaal biertje kan drinken op de vrijmibo. Wat is dat achterlijk zeg. Zelfs na al het harde werk kunnen ze niet eens genieten van een koude pils. Bizar!
|
Helmie Meijeren: ⭐
Verspeek verdient gouden lintje! Want paniek!! Oude ketel van 2002 hield er mee op. Niet zo gek, natuurlijk. Hoopte de investering uit te kunnen stellen tot september ofzo. Helaas. Op vrijdagochtend gebeld, smiddags kwam Martijn al langs. De boel bekeken, foto's gemaakt en 's-avonds hadden we de offerte al op de mat liggen. In die offerte stond, dat we niet moesten denken dat zij nou 5 keer per dag er achter aan gingen bellen. Als we akkoord waren. konden we dat laten weten en dan zou het balletje gaan rollen. Zo!!! En of dat ging rollen. In het weekend emailverkeer gehad, we hoopte dat ze de eerstvolgende vrijdag zouden kunnen komen, krijgen we op maandagmiddag al telefoon, dat ze meteen dinsdagmiddag al konden komen. Of dat goed uitkwam??? Tuut tuut tuut, waar vind je dit nog. Nou, en daar kwamen ze hoor. Twee van die drukke vrolijke gasten, gelijk aan het werk, hoefden ff nog niks te drinken....want net de middagpauze gehad. Binnen 3 uur hing de nieuwe ketel en de thermostaat. Alle troep namen ze gelijk weer mee terug en vrijdagochtend kregen we al een telefoontje om het eerste gratis service moment in te plannen. Ik zeg: Petje af voor team Verspeek. Die laten je niet in de kou staan. Stelletje Goeie Gasten dat dat zijn!!
|
Jolien Mars: ⭐
Zelden zo’n enthousiaste en excellente beleving ervaren als bij Verspeek!
|
Pauline Kouwenhoven: ⭐
Gister een super inspirerende rondleiding gehad bij het bedrijf van Martijn! Wat prachtig om te zien hoe hij uit passie en authenticiteit onderneemt. Ga zo door!
|
Gerda Swinkels-Legierse: ⭐
Passie. Persoonlijk. Eigenaarschap. Authentiek.
|
Aleksandra Pilniak: ⭐
Mensen met passie, liefde en aandacht. Ik ben een fan!
|
Manon VP: ⭐
Ik ben Fan! Ondernemen met en voor pure passie, iedereen blij: medewerkers, klanten, de business! Dank voor de inspitatie Martijn Verspeek, Ome Sjef en de rest van het team.
|
Frie Nie: ⭐
Wát een ervaring! Vandaag kregen we de meest inspirerende, energieke en gewoonweg briljante rondleiding bij Installatiebedrijf Verspeek. ?
Martijn is in het echt nóg leuker dan op (social) media – zijn enthousiasme spat ervan af en werkt aanstekelijk. Je hangt aan zijn lippen en loopt gegarandeerd vol ideeën weer naar buiten.
Echt een aanrader! Als je de kans krijgt: ga dit zien, voelen en beleven! ??
|
Rik S.: ⭐
Veel te snelle en vakkundige service en tot overmaat van ramp nog vriendelijk ook. En dat terwijl ik er niets gekocht heb!! Belachelijk, geen woorden voor.
|
Guido: ⭐
Vandaag is goeigast Fons bij ons geweest. Eerste keer. Ik moet jullie echt 1-ster op Google geven beste Martijn Verspeek want, op tijd komen, doen wat er vooraf besproken is en ook nog eens ongevraagd advies geven, geen nieuwe thermostaatknoppen willen verkopen, omdat hij vindt dat we eerst even moeten uitproberen wat hij nu heeft aangepast aan de ketel en de oude knoppen is echt niet van deze tijd. ;-)
|
Hugo: ⭐
Wij hadden na alle media-aandacht hoge verwachtingen van de firma Verspeek. Blijkt dat zij gewoon vriendelijk volk in dienst hebben dat netjes op tijd komt, die ook nog zijn voor een grapje en een praatje, en niet schromen om wat tijd te maken voor een praatje en wat uitleg met tips.
Ze hebben dan wel geen rommel achtergelaten, maar die afwas van het bakkie koffie moesten we zelf doen. Schandalig! En dan te bedenken dat ze ook nog netjes de echte werktijd factureren.
Eens en nooit meer (iemand anders)!
|
Ad vdzanden: ⭐
De twee goeie gasten die hier de warmtepomp en airco hebben geplaatst en ook nog een mooie grindbak hebben gemaakt zijn echte toppers bedankt Bart en Sietse voor het mooie werk
|
Suzanne Kweens: ⭐
Hier sturen ze gewoon een kaartje als je jarig bent en wrijven ze me extra in dat ik 50 ben geworden. Hoe attent! ? Suzanne Evers
|
Wilfred Klappe: ⭐
Tja 1 ster maar dan wel met een goudenrandje. Tom & Thom zijn gouden gasten. Werken super netjes heel de trap voorzien van schoonhoud folie. Staan op een plat dak door weer en wind. Hebben eigenlijk 5 sterren verdiend maar ja zo genereus zijn we nou ook weer niet. Ik ben FAN en ik hoop dat er nog veel meer volgen!
![]() |
Chantal van Velzen: ⭐
Ja, wat zullen we schrijven over Verspeek. Denk dat het meeste al wel gezegd is. Meerdere dingen al door hen laten maken en installeren. Want zeg nou zelf... als je eenmaal tevreden bent..ga je niet gauw meer ergens anders heen. Overrompeld omdat er al meteen de dag na ons telefoontje iemand op de stoep stond om ons bij een hele andere klus te helpen. Netjes een telefoontje vooraf. Hoe is het mogelijk in de tijd van nu...
Nee zonder gekheid Martijn... we zijn MEER DAN tevreden met de service en de kwaliteit van werk! Dank jullie wel voor alle goede zorgen afgelopen oktober en nu weer!!
Maurice en Chantal
|
Tim Van D: ⭐
Ging logeren bij familie verspeek maar mocht alleen komen als ik en een sterren review gaf
|
Laurens Bierens: ⭐
Nou, wij sluiten ons graag aan bij de 1-ster reviews. Zijn we er eindelijk aan gewend dat bedrijven niet terugbellen, niet terugmailen, afspraken niet nakomen enzovoort, gaat Verspeek dat dus wél doen. De beloofde offerte nog dezelfde dag sturen, mailtjes wél beantwoorden, gasten die wél op het afgesproken tijdstip op de stoep staan en tot overmaat van ramp de door hun geclaimde worstenbroodjes nog eens allemaal opeten ook! Bah! En daar zitten we dan de komende 14 tot 18 jaren aan vast! Dikke 1-ster dus!
|
Heeze De parel van Brabant: ⭐
Ja zojuist is onze Daikin Hybride warmtepomp met ketel geïnstalleerd, Er zijn bij Verspeek veul goei gasten maar wij hadden de allerbeste gasten van Verspeek, Mark & Tom dat zijn hele beleefde, vriendelijke, gezellig, ze hebben ook een doos humor bij. Ze werken echt héél erg netjes en geven fantastisch uitleg, bedankt Tom & Mark ook namens mijn Goei Vrouwke
Grtz. Friso
|
Henk Klaassen: ⭐
Wij hebben vandaag voor het eerst een GoeieGast van Verspeek over de vloer gehad. Niks mis mee. Wij zijn fan geworden! Wat wel een beetje jammer is, dat we van te voren een sms-je kregen waarin werd verzocht om de koffie klaar te zetten en het kuukske er bij te leggen. Blijkt dat die GoeieGast er helemaal geen trek in had en graag water wilde....we hadden hem de koffie en het kuukse zó gegund! De volgende keer zetten we het water koud!
|
Hans Aarts: ⭐
Ik kan deze iedereen aanraden. Op verzoek mijn 5 sterrenbeoordeling daarom aangepast naar 1 ster
|
Martin van Pelt: ⭐
Wat een teleurstellend bedrijf! Niet omdat ze slecht werk leveren, integendeel—hun goeiegasten en goeivrouwkes leveren vakwerk waar iedereen het over heeft. Maar ze zitten niet in Zeeland. Het voelt alsof je fan bent van een topband die nooit in jouw stad speelt. Je ziet hoe goed ze zijn, hoort de verhalen, maar zelf ervaren? Vergeet het maar. En nu? Kijk ik scheef naar mijn eigen installateur. Echt frustrerend…
|
Chris Nellesen: ⭐
All-electric warmtepomp keurig, snel en efficiënt geplaatst door installatieberdrijf Verspeek. Het hele proces van offerte, afspraak maken, plaatsen en inregelen verliep allemaal keurig. Kortom, zeer tevreden.
|
Rick Smits: ⭐
Scroll je op een langzame dag over linkedin, plas je in je broek van t lachen om hoe dit bedrijf op ludieke wijze met reviews om gaat. Een verademing ten opzichte van het gebruikelijke smeken om 5 sterren.
Wel een droge onderbroek nodig, daarom 1 ster
|
Eddy Buiting: ⭐
Dit bedrijf blijft maar ongevraagd en met grote regelmaat kennis delen hoe installatiewerk beter, leuker, efficiënter en met meer meer humor kan. Daarmee houden ze heel veel mensen van het werk af.
Hebben ze niets anders te doen daar?
|
Hans vd Klaauw: ⭐
Ik ken het bedrijf niet maar wat een gouden vent is dat zeg.
|
Arjan Welten: ⭐
Tjonge jonge, als je ziet wat die goeiegasten allemaal doen, krijg je gewoon zin om een afspraak te maken terwijl er helemaal niks aan onze cv installatie mankeert. Echt zo slecht die positieve marketing. Ik moet me echt inhouden niet te bellen. Dit kan zo toch niet?
|
Christie van Grootel: ⭐
Wil je met haast en spoed een bedrijf wat je CV ketel komt onderhouden voordat de huurders in het pand komen. En je denkt dat gaat vast niet lukken in oktober. Dan ken je Wilma nog niet! Die heeft hier en daar wat geschoven waardoor ze Fons vrij heeft gespeeld om aan de slag te gaan met de CV ketel.
Je denkt met Fons dat je een servicemonteur voor je CV ketel binnen haalt.. Maar niks is minder waar. Hij demonteert je volledige keuken om bij de CV ketel te kunnen komen. En dat zonder een eerste bakje koffie.
Vervolgens is hij een hele ochtend bezig, en loopt hij alles nog na met zijn stofzuiger. Ook het terug monteren van de keuken doet hij zonder moeite. Hij zaagt het kastje zelfs op maat zodat het past om de nieuwe beugels van de rookgasafvoer.
Daar zit toch niemand op te wachten?
|
Rob Maas: ⭐
Ik heb nog nooit een warmtepomp, airco of Cv ketel gekocht bij jou, kan nog eens niet wat ik woon niet in de regio, maar Martijn fleurt mijn LinkedIn tijdlijn op zo'n manier op dat ik het een dikke 1 ster review waard vind. 0 sterren gaat helaas niet want anders had je die gekregen: Tussen alle standaard-posts op LinkedIn tover jij steeds weer een glimlach op mijn gezicht met je inspirerende en totaal out of the box ideeën. En niet alleen bij mij! Ga zo door gap! Hoop je eens te spreken.
|
Jeroen C.: ⭐
Waardeloos!! Je schaft 6 jaar geleden een CV-ketel aan. Een jaar later nog een airco. En dan laten ze maar 1x per anderhalf!! jaar iets van zich horen. Omdat hun spullen zo genaamd zo goed zijn dat dat niet elk jaar onderhouden hoeft te worden. Heb van ellende bij de verbouwing van de badkamer Verspeek ook maar gebeld want anders zien we ze nooit meer........
|
Randy Jansen: ⭐
@Martijn Verspeek: fantastisch verhaal tijdens het kampvuurgesprek bij het Altuïtion event vandaag. Genoten! Een zeer verdiende 1 ster ?
|
Mart Boogaard: ⭐
Ongelofelijk! Wat een bedrijf! Wat moet ik hier nog over zeggen. Op een zondag in de problemen —> bellen —> monteur —> 48h later een compleet nieuwe installatie… Hoe moeten anderen bedrijven hier nou mee omgaan?! Super bedankt voor de snelle (en goede) hulp!
|
Jeffrey Kluitmans: ⭐
Ze willen 1 ster nou bij deze !!!
Tussen 8.15/8.30 uur zouden ze aan komen voor een nieuwe airco te plaatsen. Stopt en een bus klokslag 8 uur voor de deur !! 2 man aan de deur “goedemorgen” Veul en veul te vruug dacht ik nog. Ja dan maar koffie ?? Nee bedankt we gaan aan de slag ? Na 5 min rond kijken komt er 1 met een grote rol afdek folie de kamer in. Zo mevrouw dan blijft alles schoon vertelde hij met een lach op zijn gezicht. Ons vrouw teleurgesteld dat ze na het bezoek van de goeie gasten niet hoefde te stoffen ? Naar een uur kwam er nog een goeie gast langs die bleek goed te zijn met + en - (Mooi kapsel ook ?) Na enkel uren de gasten op ut dak en over de vloer gehad te hebben, Besloten ze nog even te test te doen of alles werkte. Nou geloof mij , Dacht even dat ik op en tropisch eiland zat ?? Da is toch niet meer normaal wa die goei gasten in korte tijd veroorzaakt hebben. En tot slot vertelde ze ook nog dat ze over 24 dagen nog koffie kwamen drinken ow en even kijken of alles nog werkt na behoren. Heren bedankt voor Julie aanwezigheid en bedankt voor ut mooi klimaat in huis !! |
Sjoerd Reverda: ⭐
Niet te filmen. Zo slecht was ons servicecontract bij de concurrent. Na meer dan 30 uur zonder CV en geen uitzicht op een monteur, toch maar Verspeek gebeld. Binnen het half uur stond Olivier op de stoep om de fouten van de vorige monteur te repareren. Bedankt voor het ons laten realiseren dat we snel een servicecontractje bij jullie moeten regelen!
|
Martijn van Balen: ⭐
Twijfelde of ik deze review moest schrijven maar vind toch dat mensen het recht hebben op de waarheid. Wat een bedrijf is dit jongens?
Heb inmiddels drie kamers laten voorzien van airco's en recent ook nog eens de gasketel laten vervangen. Overal natuurlijk een prima servicecontract bij geregeld voor een goed gevoel. Maar wat denk je, Verspeek kiest ervoor om pure kwaliteit te leveren waardoor ik dus niet eens de kans krijg om te bellen met problemen. Alles werkt gewoon zoals belooft. Wordt tijdens de na-controle van de ketel de hele gasleiding doorgemeten en vond men het nodig om de 50 jaar oude en lekkende gasmeter (kosteloos) te laten vervangen. Zit ik er verdorie ook nog eens veilig bij voor de komende jaren. Zonder gekkigheid, ik ben FAN en raad iedereen aan om vooral Verspeek in te schakelen voor uw warmte en koeling installaties |
Loet van Haperen: ⭐
Wat een bedrijf, je kunt zien dat de monteurs niet weten wat ze verdienen. Ze komen al op on christelijke tijden, beginnen gelijk met werken (boren ed) zonder ook maar iets van rommel te maken. Moeten dan ook nog koffie hebben. En dan ook nog snel werken. Toch bijzonder dat Martijn het zo voor elkaar krijgen zonder je personeel te vertellen wat ze verdienen. Wat een top menneke is die Jeffry toch…. Zelfs als hij zich ziek voelt werkt hij voor twee. Kort om echte toppers daar op de Schaft.
|
Christian Vader: ⭐
Een afspraak om 14u voor informatie over een warmtepomp... Op donderdag verzocht om een afspraak, en op dinsdag is meneer Verspeek er al. En niet op het afgesproken tijdstip, maar een paar minuten eerder... Met als gevolg dat onze dochter aan deze gast maar een kop espresso heeft aangeboden. Was natuurlijk niet de bedoeling dat 'ie daar "ja" op zou zeggen... We zien de offerte wel tegemoet, vrees dat dat ook "espresso" gaat...
![]() |
Jorg Eichhorn: ⭐
Hilarisch dit!!! Nou Martijn, hier is ie dan, een dikke vette 1 ster! #dikverdiend #wannemens #sales5.0 #echteaandacht #wereldberoemdinbrabant
![]() ![]() |
Claudia Hendriks: ⭐
Thom en Tom 2 goeie gasten en we kunnen er weer tegen met een nieuwe mechanische ventilatie en natuurlijk 1 ster??
|
Stijn de Vaan: ⭐
De airco die beunhazen Tom en Thom hebben aangesloten is zo zuinig dat ik nu geld en terugleverkosten bespaar, zo koud dat ik nu 2x per jaar op vakantie moet & zo stil dat ik nu heel de tijd de stemmen in mijn hoofd hoor..
|
Wouter Dielissen: ⭐
Je ziet veelal foto's en berichtjes over de leuke gratis springkussens die je kunt afhalen bij dit bedrijf. De hele dag hebben de kinderen plezier en heb je er geen omkijken naar maar wat ze er niet bij zeggen dat het afbreken na de nodige biertjes ook voor een hoop plezier en hilarische momenten zorgt bij de ouders. Gelukkig is de aanhanger dan ook groot genoeg om het springkussen in op te bergen zodat ie weer snel door kan naar het volgende feestje.
Succes aan de volgende ouders en denk er goed over na voordat je weer eens het springkussen ophaalt! ![]() |
Dennis Staals: ⭐
Allemaal leuk en aardig dat Verspeek met hun goeie gasten maar als je Tom en Tommie stuurt dan is dat vragen om problemen he. 41 worstenbroodjes en 3 liter koffie (en cola want er lust er 1 geen koffie???). Ik vind het neffe de konijnen af. En dan ook nog alles geinstalleerd, opgeruimd en bemoeit met de aansluiting van wasmachine en droger zodat dat ook mooi in 1 afvoer pastte. Ik ben benieuwd of de electricien en de nazorgman die nog moeten komen rotzooi gaan achter laten. Zou me verbazen. En die airco's? Ik heb gisteren en trui aangetrokken, had het koud.
|
Marco Noten: ⭐
Niet normaal zeg !!!
Komen ze binnen en de kippen zitten nog op de stok, staan ze al met de airco voor de deur. Wauw ons moeder is direct FAN geworden. Binnen een tijdsbestek van dikke 2 dagen van een belletje naar Verspeek en plaatsen van de airco dat zat er net juist tussen qua tijd, vele bedrijven hebben 1 week nodig voor alleen maar een offerte! vandaar die 1 stem, maar omdat ze nu zo blij is met haar koele ruimtes in de bungalow geeft ze 5 sterren aan de firma Verspeek. Spreken is zilver, Verspeek is GOUD! ps. we moeten wel nu met haar opletten dat ze geen blaas ontsteking oploopt:) Muts op, en nu vlug de warme kleding aan goeie gasten:) Mien Feyen / Nederweert-Eind ![]() |
Eddy ⭐
Uiteraard maar 1 ster. Het is echt bij de konijnen af! Ze ruimen alles netjes op en werken zeer nauwkeurig. Daar houden wij dus niet van. En dan komen ze over 6 à 8 weken ook nog een keer alles nalopen en eventueel opnieuw instellen. Zijn we nog niet van die goeie gasten af...wat een ellende.
![]() |
Alexander: ⭐
Nondedju- zijn ze eerder gekomen voor het cv onderhoud terwijl ik daar helemaal niet om gevraagd had. De monteur lachte heel vriendelijk en wou ook nog cola ipv koffie. We hebben gezellig staan kletsen over vanalles en nogwa tijdens de werkzaamheden. Mijn cv ketel is weer schoon maar hoeft in de zomer toch (bijna) niks te doen! Ga zo door! Ik geef 1 ster en blijf fan :).
|
Martijn van Wijk: ⭐
Baggerbedrijf, geven meer prioriteit aan helpen van klanten dan aan regelen andere belangrijke randzaken…
|
OnsNola: ⭐
Jongejonge, wat een uitslovers. Zitten we met een kapotte ketel, zijn niet eens klant en dan komt er zo'n monteurtje onze storing verhelpen. Januari, berekoud in huis, loopt dat goeigastje naar de ketel, constateert dat hij overleden is, en belt naar het bedrijf om te informeren of er een keteltje op voorraad is. Dat was er, en daags daarna komt ie dat hangen. Wat een enorme uitsloverij. Waarom ons niet gewoon een weekje in de kou laten zitten omdat we op onze beurt moeten wachten ipv er tussen geschoven te worden alsof we een of ander asogezin zijn die het monteurtje anders wel eens af zouden gaan matten? Zo zijn wij echt niet. Dus de volgende keer willen we ook gewoon een week in de kou, zoals bij andere bedrijven.
|
Maaike van Hooft: ⭐
Wat een top bedrijf is dat! Topkwaliteit, ze komen hun afspraken na, alles gaat de eerste keer goed, het personeel is blij, ze gebruiken topkwaliteit refurbished onderdelen, alles klopt!
|
Hanna: ⭐
Komen ze aan hoor, met nieuwe collega Geert. Ik hoorde zijn collega's klagen joh! "He bah, alweer zo'n perfecte collega. Je hoopt dat iemand de eerste maand nog wat moet leren, zodat wij kunnen laten zien hoe goed we zijn. Maar nee hoor. Geert kwam gelijk binnen als Goeie Gast Extraordinaire. En we konden van hém wat leren. Vre-se-lijk. Worden we nóg beter. Krijgen we ook op Google nóg meer positieve reviews. Bah, bah, bah, perfectie. En nog erger: ook gewoon een enorm vriendelijke gast, zelfs naar onze klanten. Gewoon ontzettend saai. Geert, blijf maar, want het is nu toch al te laat om je te laten gaan. Al weet je, Geert, je bent een topgozer. We willen niet meer zonder je. We houden (van) je!"
|
Wilfred Hendrickx:: ⭐
Doen ze onderhoud aan de ketel en airco... zie of hoor je ze niet meer de eerste anderhalf jaar... tot je ze opbelt en hij doet het niet meer, dan zijn ze er binnen no time... echt zo slecht ?
|
Arian Wouters: ⭐
Niet aan beginnen: komen hun afspraken na, werken netjes en doen wat ze zeggen... je zou bijna vertrouwen in de mensheid krijgen!
|
Robert Cornelis: ⭐
Verschrikkelijk hoe deze mensen op zoek zijn naar de beste kwaliteit. Steeds maar weer betere adviezen geven en de meest geweldige producten opnemen in het assortiment. Alsof mensen zitten te wachten op ongekend goede service met de beste producten. Bizar gewoon.
|
Stan Bergmans: ⭐
Vandaag persoonlijk kennis gemaakt met Martijn en zijn collega Martin. Een hele mooie visie op klantbenadering en -beleving en een nog mooiere visie op de integrale aanpak van de verduurzamings uitdagingen bij particulieren en het MKB. Verspeek kan helpen met zowel het duurzaam opwekken van energie als met het slim verbruiken en/of opslaan van die duurzaam opgewekte energie. Niet zomaar een installateur maar wellicht beter te typeren als een verduurzameur waar service en klant- en medewerkerstevredenheid heel hoog in het vaandel staat.
|
Ferry van Yperen: ⭐
Nadat de garantie’s vanuit de bouw van mijn nieuwe huis waren vervallen, moest ik opzoek naar een onderhoudspartij voor de ketel. De installateur van de bouw probeerde een slechte naam op te bouwen en dat is ze gelukt. 49 huiseigenaren die ze met fakkels en brandende hooivorken verjaagd hebben.
Een goeie gast met wie ik vroeger gewerkt heb, werkte daar toen en was erg positief over de firma. De LinkedIn berichten zijn zo mooi dat alle andere installateurs ver achter blijven in de stofwolk achter de marketing machine van Verspeek.
Dus op de laatste dag van de lopende garantie bij de slechtste installateur van het land (en dat is oprecht gemeend) bekeek ik de website van Verspeek. Diep bedroefd, zwaar teleurgesteld en verbijsterd staarde ik naar de contact pagina. Daar werd ik geconfronteerd met “Verspeek’s goeie gasten werkgebied”. Super jammer dus. Ik woon daar een stukje buiten. Eindelijk een installateur gevonden waar je vertrouwen in hebt, moet je verhuizen om ze bij je aan het werk te krijgen. Helaas vond mijn vrouw het geen legitieme reden om te verhuizen. Dus jammer voor Verspeek: geen goeie klant in Dordt in het klanten bestand. |
Wouter Frijns: ⭐
Echt goeigasten daar. En heerlijke tripels.
|
Jeroen Hogenboom: ⭐
Installatiebedrijf Verspeek. Een ster ⭐️ in creatieve Linked-In posts. Daar word je toch gewoon vrolijk van?!
|
Marijn Donkers: ⭐
BAGGER goed bedrijf, zoals besproken in de Bol Adviseurs Podcast! ;)
PS: Luister ook de podcast: Podcast Bol Adviseurs
|
Kris Meeuwesen:⭐
Veel te vriendelijk en behulpzame mensen! Echt veel te leuk. Je zou haast denken dat je niet bij een installatiebedrijf bent als je zo vriendelijk geholpen wordt?
Ik vroeg of ik eens op bedrijfsbezoek mocht komen en dat was geen enkel probleem.
Je krijgt dan een geweldige rondleiding, wordt warm ontvangen en ik kon vaststellen dat ze geweldig goed georganiseerd zijn. Een gemiste kans, om als installatiebedrijf zo goed te functioneren. Ook het team komt werken met een glimlach en vol passie. Ik zou nog heel graag een keer terug willen om te zien of het nog zo fijn is daar. |
Janine van Buel: ⭐
Ik heb bij Verspeek een geweldig intrigerend gesprek gehad. Die vent heeft echt een hart voor zn mensen en als die nat moet regenen dan met liefde als zijn werknemers dan droog blijven. Niet alleen zn verhaal maar ook zn acties duiden dat hij echt achter zn woorden staat. Met een glimlach naar huis gegaan
|
Frank van Mierlo: ⭐
Vier jaar geleden werd ik uitgenodigd door Martijn om Installatiebedrijf Verspeek te bezoeken, en wat een onvergetelijke ervaring was dat! Hoewel ik geen installatie nodig had, was mijn bezoek allesbehalve saai.
Bij binnenkomst werd ik hartelijk begroet door de receptioniste, die me meteen aan het lachen kreeg met een gevatte grap. Martijn gaf me een rondleiding door het bedrijf. Het leek wel of ik in een gezellige sitcom was beland! De monteurs waren niet alleen professioneel, maar ook stuk voor stuk hilarisch. Terwijl ze me hun gereedschap en technieken lieten zien, strooiden ze constant met humor. Eén monteur vroeg lachend of ik misschien een spookketel had, want die zouden ze met hun speciale spokenvangers ook kunnen aanpakken.
De sfeer bij Verspeek was ongedwongen en vrolijk, en het was duidelijk dat iedereen met plezier en passie zijn werk deed. Het was inspirerend om te zien hoe een professioneel installatiebedrijf ook een bron van positiviteit en humor kan zijn. Hoewel ik zelf niets hoefde te laten installeren, heb ik genoten van mijn bezoek en zou ik zonder twijfel Installatiebedrijf Verspeek aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare én gezellige installateur. Martijn en zijn team hebben een blijvende indruk achtergelaten, en ik kijk met veel plezier terug op die bijzondere dag. Verspeek, jullie zijn geweldig! Bedankt voor de glimlachen en de goede herinneringen! |
Flex Hero: ⭐
Als je denkt dat je een installateur nodig hebt die net zo goed kan goochelen als installeren, dan is Installatiebedrijf Verspeek dé go-to! Ik belde ze voor een simpel klusje, en nu wil ik ze adopteren. Ze zijn zo snel en efficiënt, ik dacht even dat ze stiekem een team ninja's hadden gestuurd.
De monteurs waren niet alleen vakbekwaam, maar ook hilarisch! Ik moest even knipperen toen een van hen een sleutelbos uit zijn oren toverde. Geen idee hoe ze het deden, maar ze hebben mijn oude boiler in een handomdraai omgetoverd in een futuristisch kunstwerk dat zelfs R2-D2 jaloers zou maken.
De communicatie was top. Vooraf kreeg ik een mail met niet alleen de afspraakbevestiging, maar ook een mop van de dag. Wie doet dat nou? Ik vond het geweldig. Zelfs mijn kat, die normaal mensen vermijdt als de pest, vond het gezelschap van de monteurs prima. Hij overweegt nu een carrière in de loodgieterij, dankzij hun charme en humor. Als je een installatiebedrijf zoekt dat niet alleen je problemen oplost, maar je ook een buik vol lacht bezorgt, dan moet je bij Verspeek zijn. Ik wacht al op mijn volgende installatieklus, gewoon zodat ik ze weer kan uitnodigen. Topbedrijf! |
Stefan: ⭐
De onderhoudsmonteurs zijn veel te gezellig, je zou hierdoor minimaal twee keer per jaar je Cv-ketel laten nakijken. Dat kost erg veel snipperdagen!
Daarbij hebben ze veel te grote springkussen, die je voor noppes een dag kunt lenen.
|
Th3Snipe: ⭐⭐⭐⭐⭐
De eigenaar vroeg om 1 ster achter te laten. Dat vind ik zo'n goede marketing truc dat ik 5 sterren achterlaat. Met zo'n insteek en zulke medewerkers moet het wel een goed bedrijf zijn. Top!
|
Ferry Kool: ⭐
Ik de verspeekjes niet, persoonlijk. Maar volg sommige berichten. Hoe ze het bedrijf runnen en verhaaltjes schijven daar krijg je al collega een strakke plasser van
|